Je wilt dat jouw klanten perféct te woord worden gestaan. En dan werkt het niet altijd om deze verantwoordelijkheid bij je monteurs in het veld neer te leggen. Zij zijn immers druk met het oplossen van storingen. En aandachtig …
Wellicht ben je als klantcontact manager of ondernemer op het punt gekomen dat je jouw inkomende klantcontact niet meer zelf aan kunt. De lijnen worden drukker, je krijgt meer vragen over je dienstverlening …
De komende weken verschijnt iedere week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere klantcontactexpert …
Een goede kantenservice is belangrijk. Door een goede klantervaring zullen klanten eerder positief terugkijken op de interactie die zij hadden met een bedrijf. Klantenservice medewerkers …
Toen Rabobank eind vorig jaar de sluiting van een groot aantal filialen aankondigde, leidde dat vanzelfsprekend tot grote onrust onder de werknemers. Ze vreesden hun baan kwijt te raken of, minstens net zo erg,…
Bij DIRECT Klantcontact is het iedere dag opnieuw een drukte van jewelste. Dagelijks is er sprake van gemiddeld zo’n 2000 klantcontacten via de telefoon, e-mail, social media, live chat en WhatsApp. Het gaat om …