Blink uit in klantcontact
12 april 2022

Je wilt dat jouw klanten perféct te woord worden gestaan. En dan werkt het niet altijd om deze verantwoordelijkheid bij je monteurs in het veld neer te leggen. Zij zijn immers druk met het oplossen van storingen. En aandachtig …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
15 februari 2022

Wellicht ben je als klantcontact manager of ondernemer op het punt gekomen dat je jouw inkomende klantcontact niet meer zelf aan kunt. De lijnen worden drukker, je krijgt meer vragen over je dienstverlening …

Lees verder
Dit zijn wij
01 december 2021

De komende weken verschijnt iedere week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere klantcontactexpert …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 juli 2021

Een goede kantenservice is belangrijk. Door een goede klantervaring zullen klanten eerder positief terugkijken op de interactie die zij hadden met een bedrijf. Klantenservice medewerkers …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
15 april 2021

Toen Rabobank eind vorig jaar de sluiting van een groot aantal filialen aankondigde, leidde dat vanzelfsprekend tot grote onrust onder de werknemers. Ze vreesden hun baan kwijt te raken of, minstens net zo erg,…

Lees verder
Blink uit in klantcontact
20 augustus 2019

Bij DIRECT Klantcontact is het iedere dag opnieuw een drukte van jewelste. Dagelijks is er sprake van gemiddeld zo’n 2000 klantcontacten via de telefoon, e-mail, social media, live chat en WhatsApp. Het gaat om …

Lees verder
Bellen Bel DIRECT