Hoe doen we dat precies? Wanneer jouw klanten bellen met een vraag of probleem, helpen we ze direct verder. Of dat nu overdag is of midden in de nacht. En dat altijd met een luisterend oor en een helpende hand. We lossen DIRECT problemen op of helpen je klanten in elk geval verder op weg. Doormiddel van de juiste techniek, een snufje AI en trainingen zorgen wij ervoor dat jouw klanten tevreden de telefoon ophangen, of de chat afsluiten, maakt niet uit welk kanaal. 😉
Met onze geavanceerde systemen en slimme data-analyses zorgen we 24/7 voor een uitstekende klantenservice en blije klanten. Hoe we dat doen? Dat leggen we je graag uit!
Privacy staat voorop. Klantgegevens worden bij ons volgens de strengste AVG-normen beschermd, zodat jij met vertrouwen kunt blijven ondernemen.
Je wilt er bij uitbesteding absoluut zeker van zijn dat je data in goede handen is. Jouw data wordt bij ons volledig versleuteld via strenge TLS en PFS encrypties en onder andere beschermd door Microsoft Datacenters. Zo ervaar jij maximale veiligheid en minimale zorgen.
Dankzij onze analyses en real-time rapportages optimaliseer je elke klantinteractie. Dat is nog eens oplossingsgericht werken! Jouw data is veilig in de cloud: opgeslagen in SharePoint en Azure, beveiligd met Forti Client VPN. Gespreksopnames worden volgens AVG-normen na 2 maanden verwijderd.
Onze klantadviseurs kunnen direct in jouw eigen systemen werken, of wij koppelen onze eigen systemen aan jouw ERP. Efficiëntie ten top.
DIRECT Klantcontact is volop bezig met de certificering voor ISO 18295 en streeft ernaar om in 2025 ISO 27001 (databeveiliging) te behalen. Dit betekent dat we nu al uiterst streng zijn op onze databeveiliging, zodat jouw gegevens altijd veilig zijn.
Mensen blij maken, is onze drijfveer. Iedere dag zetten we ons in om jouw klanten de best mogelijke service te bieden. Dat doen we door écht te luisteren, passende oplossingen te bieden en goede antwoorden te vinden. Dankzij continue specialistische training kunnen we een breed scala aan technische problemen direct oplossen en zo voor de ultieme voldoening zorgen. Zowel bij jouw klant, als bij onszelf!
En omdat we werkplezier hoog hebben staan, besteden we iedere dag aandacht aan het creëren van een fijne werkplek. Daar hoort ook bij een persoonlijk ontwikkelingsbudget, zodat onze medewerkers gemotiveerd blijven en met enthousiasme naar hun werk blijven gaan. Met trots hebben we voor het tweede jaar op rij het keurmerk voor de beste werkplek mogen ontvangen!
We monitoren alles wat er gebeurt in ons klantcontactcentrum, zodat:
Onze helpdesk staat altijd klaar om je te ondersteunen. Heb je bijvoorbeeld een wijziging, wil je een nieuw script, verandert jouw dienstverlening of open je een nieuwe locatie? Wij passen het direct aan!
Heb je toch een klacht? Dan kun je altijd terecht bij je contactpersoon en dan komen wij met een verbeterplan. Want zo kunnen wij onze dienstverlening continu blijven verbeteren.
Bij ons heb je één vast contactpersoon. Je kan met al je vragen of opmerkingen altijd bij deze persoon terecht als je bij ons een dienst afneemt. Op deze manier houden we de lijnen zo kort mogelijk en kunnen we altijd de beste service leveren.
Je persoonlijke contactpersoon zal zich verdiepen in jouw bedrijf en de klantadviseurs aansturen die voor jou de telefoon opnemen. Zo zijn we altijd op de hoogte en leveren we de juiste kwaliteit.
Onze klantadviseurs hebben een brede achtergrond, maar technische kennis is onze sterkste kant! We trainen onze mensen niet alleen op brede technische vlakken, maar ook per klant (bijvoorbeeld jouw bedrijf), indien nodig. Zo weten we problemen goed te filteren en hebben we vaak al een oplossing bij het eerste contact moment. Zo’n 60% van de vragen lossen we direct aan de telefoon op. Is het niet op te lossen in één gesprek? Dan schakelen we zo een monteur in!
Zo zorgen wij voor blije klanten.
Ook wij werken met AI in ons klantcontactcentrum. Maar dat doen we niet door alle klantadviseurs te vervangen door chatbots. Wij vinden dat menselijk contact en echte verbindingen nog steeds de kracht is van ons bedrijf. En dat zal nooit veranderen. Dat gezegd hebbende, vinden we wel dat er ruimte is om het klantcontactproces makkelijker te maken!
Het doorzoeken van een kennisbank of het maken van een gespreksverslag zijn voorbeelden van hoe wij AI inzetten. Zo werken we een stuk efficiënter en hoeft jouw klant niet te wachten terwijl wij Excel documenten doorpluizen, op zoek naar het juiste antwoord. 😉
Voor ons brengt AI de mogelijkheid om de gesprekken te ontdoen van tijdrovende randzaken en het laat ons concentreren op wat écht telt: de menselijkheid. Een AI kan empathisch klinken en het juiste antwoord geven, maar echte verbindingen, daar heb je altijd een mens voor nodig.
Klantenservice uitbesteden is niet zo simpel als alleen een nummer doorschakelen. Dat is wel het begin, maar niet het eind. Wij horen elke dag de vragen en problemen van jouw klanten. En dat inzicht koppelen we terug. Zo krijg jij misschien van ons te horen dat bepaalde informatie niet te vinden is op je website, of dat er iets niet in orde is met je dienstverlening. Nu je dat weet, kun je het ook oplossen!
En andersom werkt het ook. Er is niks wat wij zo fijn vinden als feedback. Hebben we een klant niet goed geholpen of is het script niet naar wens? Laat het ons vooral weten. Dan gaan we er meteen mee aan de slag.
Zo werken we samen voor jouw klanten.
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.