24/7 en het specialisme van onze mensen.

Oh nee! De airco houdt er plotseling mee op, en dat tijdens een stralend weekend! En dan die klant die s’ avonds vastzit met een defecte laadpaal, wat nu? Geen zorgen, voor elk probleem bieden we 24/7 een passende oplossing. Bellen je klanten met wel hele specifieke problemen? Dan zetten we er een gespecialiseerd team op. Zo streven we altijd naar een oplossing bij het eerste contactmoment (first-time-fix). Daar word je toch blij van?

Je bent slechts één belletje verwijderd van klantcontact succes.

Naar blije klanten in 7 stappen.

1
Wensen en behoeftes bespreken

We luisteren naar je wensen en geven je advies over hoe we samen jouw klantenservice naar een torenhoog niveau gaan tillen. Zodat zowel jij als je klanten niets anders dan blij zullen zijn!

2
Passend script ontwikkelen

Samen ontwikkelen we een passend script in jouw toon en jargon, zodat we jouw bedrijf of merk optimaal kunnen representeren. Naar wens gedeeltelijk of volledig geïntegreerd in jouw systeem.

3
Kennis overdragen via training

Belangrijke informatie slaan wij op in onze kennisbank, die wij vervolgens gebruiken tijdens het trainen van onze klantadviseurs. Zo voorzien we jouw klanten altijd van de juiste kennis en informatie.

4
Jouw service op maat testen

Het is tijd om onze op maat gemaakte service te testen bij jouw klanten. Waar kunnen we nog extra van leren of op letten?

5
Testperiode evalueren en starten maar

Samen blikken we terug op de resultaten van onze proefperiode. Na een succesvolle evaluatie starten we nu écht met onze dienstverlening. Hoera!

6
Voortdurend service verbeteren

Op basis van data en gesprekken met jouw klanten schaven we onze service continu bij om jouw klanten de meest ideale ervaring te bieden.

7
Eindbestemming: blije klanten!

Vanaf nu worden je klanten op ieder moment geholpen, zonder dat jij daar extra tijd aan kwijt bent. Eén zorg minder, één glimlach rijker. Samen maken we van een tevreden klant, een blije klant!

Jouw telefoonservice op maat.

Basis

Samen met ons ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent. 😉 Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare telefoonservice.

  • 24/7 bereikbaar i
    Met onze telefoonservice ben jij écht 24/7 bereikbaar.
  • Tarief per gesprek vanaf € 1,94 i
    Je betaald € 1,94 voor de eerste 90 seconde, daarna betaal je per minuut € 1,84. Zo betaal je alleen je verbruik.
  • Gratis doorkiesnummer i
    Je krijg van ons een gratis nummer.
  • Doorverbinden i
    We nemen niet alleen boodschappen aan, maar verbinden ook door. Of we lossen het meteen voor je klant op!
  • Hulp bij het opzetten van een script i
    Samen maken we een script dat aansluit bij jouw behoeftes.
  • Toegang tot Mijn DIRECT Klantcontact i
    Je krijgt meteen toegang tot onze app. Hier kun je alle belangrijke zaken regelen. Wel zo handig.
  • Binnen één dag starten i
    Afhankelijk van de complexiteit kun je bij ons al binnen één dag starten.
  • Werken in jouw systemen (BPO) i
    Wij kunnen direct in jouw eigen systeem werken. Zo houden we de lijntjes kort en werken we het meest efficiënt!
  • Dagelijks opzegbaar i
    Wil je opzeggen? Geen probleem. Dat kan bij ons elke dag. Maar we gaan er niet van uit! 😉

€49,95 p/m
Geen opstartkosten
Bestel DIRECT
Premium

Heb jij meer klantcontact? Met ons premium abonnement krijg je 75 gratis gespreken en is je tarief lager. Zo ben jij 24/7 bereikbaar en voordeliger uit!

  • Inclusief 75 gesprekken i
    Met onze telefoonservice ben jij écht 24/7 bereikbaar.
  • Tarief per gesprek vanaf € 1,68 i
    Je betaald € 1,68 voor de eerste 90 seconde, daarna betaal je per minuut € 1,64. Wel zo voordelig.
  • Gratis doorkiesnummer i
    Je krijg van ons een gratis nummer.
  • Doorverbinden i
    We nemen niet alleen boodschappen aan, maar verbinden ook door. Of we lossen het meteen voor je klanten op!
  • Hulp bij het opzetten van een script i
    Samen maken we een script dat aansluit bij jouw behoeftes.
  • Toegang tot Mijn DIRECT Klantcontact i
    Je krijgt meteen toegang tot onze app. Hier kun je alle belangrijke zaken regelen. Wel zo handig.
  • Binnen één dag starten i
    Afhankelijk van de complexiteit kun je bij ons al binnen één dag starten.
  • Werken in jouw systemen (BPO) i
    Wij kunnen direct in jouw eigen systeem werken. Zo houden we de lijntjes kort en werken we het meest efficiënt!
  • Dagelijks opzegbaar i
    Wil je opzeggen? Geen probleem. Dat kan bij ons elke dag. Maar we gaan er niet van uit! 😉

€194,50 p/m
Geen opstartkosten
Bestel DIRECT
Samen bieden we jouw klanten de beste service. Dat doen we met 24/7 bereikbaarheid. Zo maken we van blije klanten, trouwe klanten.
Joyce Aalberg, Accountmanager

Alles onder controle. Download onze app!

Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.

  • Houd je contactpersonen moeiteloos actueel
  • Direct inzicht in jouw verbruik en facturen 
  • Altijd veilige toegang tot je gegevens 

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees het verhaal

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Start DIRECT

Vraag jouw abonnement aan.

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Joyce-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over DIRECT Telefoonservice.

Bij DIRECT Klantcontact geloven we in de kracht van goed opgeleide klantadviseurs. We trainen onze klantadviseurs voortdurend om op de juiste en kwalitatieve manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten, ongeacht de branche waarin je actief bent. We bieden individuele coaching en uitgebreide e-learnings aan, waardoor onze klantadviseurs zich voortdurend ontwikkelen. Deze e-learnings zijn beschikbaar in een speciale online omgeving die is afgestemd op het bedrijf en de branche. Ze zijn onderverdeeld in verschillende niveaus, en klantadviseurs kunnen door middel van het behalen van examens doorgroeien naar hogere niveaus. Op deze manier blijven onze klantadviseurs altijd leren en groeien in kennis.

De juiste vaardigheden

Bij DIRECT Klantcontact besteden we niet alleen aandacht aan inhoudelijke kennis, maar ook aan andere belangrijke vaardigheden die essentieel zijn in klantcontact. We trainen onze klantadviseurs op verschillende aspecten, waaronder:

  • Gespreksvaardigheden: we trainen onze medewerkers op intonatie, empathie, bewust luisteren en het nemen van leiding in een gesprek.
  • Analysevaardigheden: we leren onze medewerkers de juiste vragen te stellen, informatie samen te vatten en door te vragen om de kern van het probleem te achterhalen.
  • Oplossingsgericht antwoorden: we leiden onze medewerkers op om de juiste oplossingen te bieden, correct door te verbinden en gemaakte afspraken na te komen.
    Door zowel te focussen op de kennis van de klant als op de vaardigheden van klantcontact, zijn onze medewerkers in staat om de beste service te bieden. Ze combineren de wereld van jouw klanten met de expertise van de klantcontactwereld.

Kennis continueren

Bij DIRECT Klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken, waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. We updaten onze e-learnings nauwkeurig wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.

 

Conclusie

Bij DIRECT Klantcontact streven we ernaar om klantadviseurs continu te laten leren en groeien. Door middel van individuele coaching en e-learnings ontwikkelen ze zich zowel inhoudelijk als op het gebied van vaardigheden. We trainen onze klantadviseurs om telefoongesprekken op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Ze beschikken over de juiste vaardigheden, zoals gespreksvaardigheden, analysevaardigheden en oplossingsgerichte antwoorden. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze klantadviseurs altijd de beste service bieden en blijven groeien in kennis en vaardigheden.

Ja zeker! Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een gratis proefperiode van 2 weken kun je ontdekken wat onze telefoonservice kan bijdragen aan jouw organisatie. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Voor meer informatie of direct aanmelden, ga dan naar onze proefperiode pagina.

Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.

Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.

 

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
04 september 2024

Je klantenservice uitbesteden? Het kan gewoon. Het is namelijk niet zo spannend als je zou denken. Tuurlijk klinkt het eng dat andere mensen voor jou de telefoon gaan opnemen en jouw klanten te woord gaan staan. Maar zoals wij graag zeggen: Geen zorgen. 😉

Lees meer
Blink uit in klantcontact
20 juni 2024

Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
14 maart 2024

CorporatieGids Magazine 2024 ligt weer op de deurmat! En deze editie is er niet zomaar één… In deze uitgave vertellen niemand minder dan Marco en Ilona van Stichting de Woonmensen over hoe je …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT