Wij zitten op social media voor jou.

Social media is een bruisende wereld waarin we constant ervaringen delen, zowel positief als negatief. Veel bedrijven zien social media services echter niet als een kernactiviteit, omdat het tijd en expertise kost om altijd alert en actief te zijn. Maar je zakelijke imago hangt hiervan af! Laat onze social media specialisten dit van je overnemen. Wij zorgen dat je altijd snel en professioneel reageert, zodat je imago groeit en bloeit.

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan jij flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
Laten we samen kijken hoe we het succes van jouw organisatie kunnen verhogen.
Sabrina Gerritsen, Accountmanager binnendienst

Wij zijn niet alleen bereikbaar, maar ook sociaal.

Besteed je social media services uit en vergroot je naamsbekendheid! Wij integreren naadloos met jouw organisatie. Met een slimme briefing geef je ons de essentiële info en bepalen we samen de perfecte toon voor jouw reacties. Wij reageren snel en professioneel op alle berichten via Twitter, Facebook, LinkedIn en Instagram. Bovendien monitoren we wat er online wordt gezegd, zelfs zonder tag, en reageren direct op onjuistheden of klachten. Zo bieden we ook online top service!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees het verhaal

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen

Voordelen van de social media services.

Wij zorgen voor snelle, professionele reacties, tevreden klanten en hogere conversies.

  • Altijd bereikbaar: 24/7 service of ruime kantoortijden. Jouw klanten profiteren van flexibele bereikbaarheid.
  • Blije klanten, meer omzet: Snelle en professionele reacties verhogen je klanttevredenheid en conversie. Dat kan zelfs in jouw systemen.
  • Flexibiliteit: Geen contracten. Start onze services en stop wanneer je wilt.

Laat ons je social media services verzorgen en zie je bedrijf stralen!

Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Joyce-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over Social Media Service.

Laat je de social media services uitbesteden, dan kan je je zichtbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf vergroten. Bij DIRECT zorgen we dat de social media services een verlengstuk van jouw organisatie zijn. Via een slimme briefing geef je door wat we moeten weten. Samen vinden we de juiste toon en stijl waarin we reageren namens jouw bedrijf. Vervolgens reageren we snel en adequaat op vragen, opmerkingen, reviews en andere berichten van je klanten. Of dat nu via Twitter, Facebook, of Instagram is.

Ja, dat kunnen we. We kunnen je helpen met het beheren van Facebook Messenger, Instagram en LinkedIn. Deze service valt binnen het Omnichannel abonnement, wat ook inhoudt dat je Whatsapp services en meer erbij kan krijgen. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden. We denken graag in oplossingen.

Om de social media services in gang te zetten hebben we de gegevens nodig van jouw bedrijfsaccounts. Dit houdt in dat we de logingegevens van jouw persoonlijke accounts niet zullen gebruiken. We koppelen de gegevens van jouw bedrijfspagina’s aan ons systeem, zodat we vanuit één centraal punt de juiste service voor jouw klanten kunnen bieden.

Jazeker, dat doen wij. Op basis van jouw briefing en script kunnen we veel vragen via sociale media zoals Twitter, Facebook, LinkedIn en Instagram direct beantwoorden. Gaandeweg leren we jouw bedrijf beter kennen en zullen we meer veelgestelde vragen kunnen herkennen. Daardoor zal uiteraard ook het percentage direct beantwoorde vragen nog verder omhoog. Uiteraard kunnen we lastige kwesties aan jou of je medewerkers voorleggen, zodat jij voor de juiste opvolging kunt zorgen. Dit alles doen we graag in overleg.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
15 februari 2022

Wellicht ben je als klantcontact manager of ondernemer op het punt gekomen dat je jouw inkomende klantcontact niet meer zelf aan kunt. De lijnen worden drukker, je krijgt meer vragen over je dienstverlening …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
25 augustus 2020

Uit Brits onderzoek blijkt dat 52% van alle klantvragen via e-mail, social media en webformulieren onbeantwoord blijft. In het geval dat vragen wel beantwoord werden, duurde dat gemiddeld 29 uur en 27 minuten. Twitter blijkt momenteel …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
07 juli 2020

Het grootste deel van Nederland gebruikt social media kanalen om in contact te blijven met anderen en merken. Zo gebruikten vorig jaar 9,1 miljoen Nederlanders dagelijks WhatsApp en 7,6 miljoen …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT