Altijd bereikbaar voor je website bezoekers.

Live chat op je website is dé sleutel tot een uitstekende klantenservice. Bezoekers willen snel antwoord op hun vragen en weten of jouw product of dienst iets voor hen is. Met onze live chat, bemand door échte mensen, verhoog je niet alleen je verkoop, maar bied je ook nog eens topservice. Ons specialistisch klantcontactteam tilt jouw website naar een hoger niveau.

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan jij flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
Live chat is dé manier om bezoekers van je website DIRECT te helpen met hun vragen. Zo straal je vertrouwen uit en verhoog je de conversies.
Siem Hoefnagels, Helpdeskmedewerker

Live chat = DIRECT contact met je klanten.

Onze live chat service is er voor bedrijven in allerlei branches – groot en klein. Live chat service valt onder ons Omnichannel abonnement, en je betaalt alleen voor wat je daadwerkelijk verbruikt. Ook kan je bij ons op elk moment weer starten of stoppen. Wel zo fijn, toch?

Het installeren van de chatfunctie is gratis en simpel. Met onze heldere instructies staat de chat in een mum van tijd op je website. Na de aanmelding kunnen we binnen 24 uur van start. Heb je al een live chat (in eigen beheer)? Geen zorgen, we kunnen ook in jouw systeem werken. We stellen het script met jou op en maken afspraken over de reactietijd, de afhandeling, chatverslagen en de rapportages. Zo gaan we samen voor blije klanten.

Download onze gratis gids

Live chat inzetten om klanttevredenheid te vergroten

Ben je actief in de e-commerce? Dan ben je vast ook benieuwd naar het effect van live chat op de verkopen van je webshop én de klanttevredenheid. In deze ultieme gids over hoe je live chat inzet om de klanttevredenheid en verkopen op je webshop verhoogt, ben je klaar om direct zelf aan de slag te gaan.

  • Waarom worden klanten beter geholpen via live chat?
  • Hoe realiseer je met live chat meer verkoop?
  • En meer best practices uit de praktijk.

Hoe werkt de live chat service?

Live chat is heel makkelijk: wij helpen de bezoekers van jouw website met álle vragen die ze hebben. Wij zijn het verlengstuk van jouw bedrijf en beantwoorden iedere vraag zoals jij dat zelf ook zou doen.

  • We beginnen met het in kaart brengen van jouw bedrijf en de veel voorkomende vragen;
  • Vervolgens stellen we een service op maat op;
  • Na een geslaagde testperiode is jouw live chat een feit!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees het verhaal

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Rob-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over live chat service.

Met een live chatfunctie op je website haal je de drempel om contact op te nemen met de klantenservice weg. De chat als klantenservice noemen we ook wel een ‘synchroon’ contactkanaal: de klant en de klantadviseur zijn op hetzelfde moment en op dezelfde plaats met elkaar in gesprek. Het voordeel hiervan is dat de klant gratis en snel antwoord heeft op zijn vragen. Hiermee is chat veel laagdrempeliger dan een e-mail sturen of aan de telefoon ‘hangen’. Andere voordelen van de chat service van DIRECT Klantcontact zijn: meer kans op conversie, 24/7 bereikbaarheid, hogere klanttevredenheid en geen chatbots maar échte empathische mensen die de vragen beantwoorden.

DIRECT Klantcontact staat voor empathie en directe verbinding met een ander. Dit betekent dan ook dat we kunnen garanderen dat jouw klanten altijd met een échte klantcontactmedewerker komen te spreken. Geen chatbots en geen AI. Wij geloven in de menselijke maat.

Onze chat is er voor alle bedrijven. Groot en klein. De live chat services vallen binnen in het Omnichannel abonnement, en je betaalt je alleen voor het verbruik. Het installeren van de chatfunctie is gratis. Met onze heldere instructie installeer je de chat in een handomdraai op je website. Na je aanmelding neemt één van onze consultants binnen 24 uur contact met je op (op werkdagen). We bespreken dan de wensen en behoeften, waarna we een script voor je opstellen. Dat script bevat instructies en informatie voor onze klantadviseurs, zodat zij jouw klanten goed te woord kunnen staan en snel de juiste informatie kunnen verschaffen.

Heb je al een chat in eigen beheer? Geen probleem, we kunnen we ook werken in jouw systeem.

Overtuigd? Je kunt hier contact met ons opnemen en je aanmelden.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
21 juni 2023

In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
15 februari 2022

Wellicht ben je als klantcontact manager of ondernemer op het punt gekomen dat je jouw inkomende klantcontact niet meer zelf aan kunt. De lijnen worden drukker, je krijgt meer vragen over je dienstverlening …

Lees meer
Gidsen
19 augustus 2021

Ben je actief in de e-commerce? Dan ben je vast ook benieuwd naar het effect van live chat op de verkopen van je webshop én de klanttevredenheid.

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT