Haal meer uit je inbox.

E-mail is het kloppende hart van zakelijke communicatie. Die overvolle inbox? Die vertelt je eigenlijk al hoe essentieel het is. Klanten willen liever niet wachten, ze verwachten directe en optimale bereikbaarheid. Onze e-mailspecialisten nemen jouw mailbox volledig over, werken direct in jouw systeem en leveren een professionele, razendsnelle service die jouw klanten verrast en direct tevreden stelt! Daar word je toch blij van?

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan jij flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
E-mail is niet alleen dé manier om zakelijk te communiceren, maar ook om complexe vragen te beantwoorden.
Rob Wennink, Directeur DIRECT Klantcontact

Voortaan altijd een lege mailbox.

Het is heel simpel: jij geeft ons toegang tot je mailbox en vertelt ons hoe we jouw (zakelijke) e-mails moeten beantwoorden. Dankzij de kennis van veelgestelde vragen reageren we snel en volledig. Onze klantadviseurs behandelen e-mails volgens jouw wensen, binnen 24 uur, onder jouw bedrijfsnaam en in jouw communicatiestijl.

Meer dan 60% van de e-mails kunnen we direct afhandelen. En hoe meer informatie we van jou krijgen, hoe beter we presteren!

Alles onder controle. Download onze app!

Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.

  • Houd je contactpersonen moeiteloos actueel
  • Direct inzicht in jouw verbruik en facturen
  • Altijd veilige toegang tot je gegevens

Verhalen van onze opdrachtgevers.

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees het verhaal

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/06/Sabrina-Contact-2.jpg

Veelgestelde vragen over e-mail management.

Onze klantadviseurs beantwoorden voor verschillende bedrijven de inkomende e-mails. Dit doen we ook graag voor jouw organisatie. Wij werken vanuit het geloof dat we eerst luisteren naar jouw wensen en behoeften en op basis daarvan aan de slag gaan. Op verzoek kunnen we al binnen 24 uur de eerste mails beantwoorden. Onze opgeleide en getrainde klantadviseurs verplaatsen zich als geen ander in de situatie van jouw klant.

DIRECT Klantcontact is meer dan 30 jaar specialist op het gebied van klantcontact. We verzorgen de bereikbaarheid voor ruim 600 organisaties door heel Nederland. Daarnaast zijn wij dé partner voor jouw 24/7 bereikbaarheid. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en-/of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen. Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan. Wij bieden je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De offline klantenservice (telefoonservice) kunnen we supersnel voor je opzetten. Mocht het je niet bevallen, kun je elk moment opzeggen. We doen alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.

Onze medewerkers doen de e-mail afhandeling zoals jij wenst. Binnen de afgesproken tijd, vanuit jouw bedrijfsnaam en in de communicatiestijl van jouw bedrijf. Een vraag? Wij beantwoorden hem. Een bestelling of reservering? Wij voeren het in. Een afspraak? Wij plannen het in jouw agenda. Als je ons toegang geeft tot jouw systemen, is er veel mogelijk. De voordelen op een rij:

  • Een bijgewerkte inbox;
  • Professioneel en snel beantwoorde e-mails;
  • 24/7 bereikbaarheid;
  • Directe afhandeling van e-mails.

Leuk dat je gebruik wil maken van onze e-mail management service! Je meld je heel eenvoudig aan via ons contactformulier. Laat je e-mail uitbesteden en houd meer tijd over voor ondernemen. Na jouw akkoord op onze e-mail service, beantwoorden we al binnen 24 uur jouw mails. Maar als het nog sneller moet, dan zetten we alles op alles om nog dezelfde dag e-mails voor je te beantwoorden. Kom nu in contact met een e-mail-specialist van DIRECT.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
21 juni 2023

In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
15 februari 2022

Wellicht ben je als klantcontact manager of ondernemer op het punt gekomen dat je jouw inkomende klantcontact niet meer zelf aan kunt. De lijnen worden drukker, je krijgt meer vragen over je dienstverlening …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
04 augustus 2021

Uit onderzoek van DDMA blijkt dat maar liefst 72% van de respondenten e-mail als een steeds effectiever kanaal vindt om het dialoog met klanten aan te gaan. Sinds de corona crisis is er op het gebied van e-mail veel veranderd; e-mails versturen is belangrijker dan ooit. Erg verstandig …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT