Oplossingen

Extra blije klanten met onze oplossingen.

Of je nu maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes en berichten ontvangt – onze oplossingen zijn voor alle soorten bedrijven – klein en groot. Start met een 24/7 bereikbare klantenservice en blink uit in jouw klantcontact.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannelservice

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Liever een maatwerk-oplossing?

Ieder bedrijf is uniek en vraagt om een eigen aanpak in probleemoplossing. Dus ook jouw bedrijf. We luisteren graag naar jouw specifieke wensen en adviseren je over hoe we samen jouw klanten blij gaan maken met het gewenste resultaat!

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

We zijn écht 24/7 beschikbaar.
Dag en nacht, ook in het weekend en op feestdagen. Wij zijn altijd bereikbaar voor jouw klanten.
We zorgen voor échte verbindingen.
Altijd gericht op de persoon. Jouw klant heeft contact met iemand die luistert en weet waar het over gaat. Daarnaast zijn onze lijntjes met jou kort en persoonlijk. Want zo zijn we gewoon!
Wij hebben technische kennis.
Vraagt jouw product of dienst om specialistische kennis? Geen probleem, met technische opleidingen en jarenlange ervaring staan we jouw klanten met de juiste kennis te woord. We streven daarbij naar first-time-fix.
We hebben meer dan 30 jaar ervaring.
Meer dan genoeg ervaring om ons expert te noemen in klantcontact.
Klantcontact is écht een vak. Empathisch zijn, technische vaardigheden beheersen, inzicht hebben en ook nog eens vliegensvlug schakelen.
Sabrina Gerritsen, accountmanager binnendienst

Alles onder controle. Download onze app!

Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.

  • Houd je contactpersonen moeiteloos actueel
  • Direct inzicht in jouw verbruik en facturen
  • Altijd veilige toegang tot je gegevens

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Joyce-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over onze oplossingen.

Met hulp van DIRECT Klantcontact kan je in één keer jouw klantcontact optimaliseren. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar. Desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantadviseurs staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

 

Wij kunnen je openingstijden flink verruimen. Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur. Daarbij ontzorgen we jou en je personeel en blijft er meer ruimte over voor jouw kernactiviteiten. We handelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer het nodig is. Wij veren mee met jouw behoeftes!

De meest flexibele oplossingen bieden om verwachtingen te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. We maken jouw bedrijf écht 24/7 bereikbaar en zetten specialistische teams op specifieke vragen en problemen van jouw klanten. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven. En dat doen we al meer dan 30 jaar.

Inzicht in gespreksverslagen

Het is op ieder moment mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen zodat je jouw ideale klantenservice efficiënt kunt blijven beheren. En via de app doe je dit ook nog eens vanaf je tablet of je smartphone!

Maandrapportage

Als je de wens hebt om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Ik heb een andere vraag
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Vraag jouw oplossing aan
Bellen Bel DIRECT