Wij waarderen je feedback!

Heb je een klacht?

Wat jammer dat je een klacht hebt! Soms loopt er iets anders dan verwacht en dat vinden wij heel vervelend. Laat het ons daarom direct weten als je klachten hebt. Dan kunnen wij daar meteen mee aan de slag. Wij streven altijd naar blije klanten. Je kan een klacht indienen via ons formulier of je kan direct contact met ons opnemen via 026-7511700.

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/06/Sabrina-Contact-2.jpg

Wat kun je verwachten na het melden van je klacht?

1
We nemen binnen 24 uur contact met je op.

Je krijgt binnen 24 uur een reactie van je vaste contactpersoon met een verklaring en/of uitleg.

2
Direct een plan van aanpak.

Als dat nodig is maken we direct een plan van aanpak.

3
Wij houden het bij.

Wij houden al je klachten bij, en wat de oplossing was. Zo weet je altijd zeker dat alle informatie beschikbaar blijft.

4
Samen passen we het script aan.

Met onze expertise en jouw wensen passen we het script aan om problemen in de toekomst te voorkomen.

5
We plannen een evaluatiemoment in.

Nadat het probleem is opgelost plannen we een evaluatiemoment in. We kijken dan naar het proces van het oplossen van je klacht, en of de gekozen oplossing nog steeds voor jou werkt.

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …

Lees het verhaal

GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen

Veelgestelde vragen over klachten.

Gaat er iets mis met doorschakelen? Is een probleem van je klant niet opgelost, terwijl dat wel mogelijk was? Is de afhandelingstijd te lang volgens jou? Het maakt niet uit waarover je een klacht hebt. Wij streven naar blije klanten, en als jij niet tevreden bent dan gaan we daar iets aan doen.

Nee, er zijn nooit kosten verbonden aan het indienen van een klacht.

Hoe sneller je een klacht indient hoe beter. Wij weten het graag direct wanneer jij niet tevreden bent met onze dienstverlening. En hoe sneller wij het weten hoe sneller we het kunnen oplossen!

Ik heb een andere vraag
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT