Meer rust ontstaan

“Sinds de samenwerking met DIRECT Klantcontact hebben we gemerkt dat er meer rust is ontstaan, omdat we niet telkens op de telefoon hoeven te letten. Aan het begin moesten onze klanten wennen aan het feit dat we een storingslijn hadden die ook buiten kantoortijden beschikbaar was, waardoor we eerst ’s middags ook nog veel werden gebeld. Maar inmiddels weten ze dat ze bij dringende zaken gewoon bij onze storingslijn terechtkunnen. Het is prettig dat DIRECT Klantcontact deze lijn van ons overneemt!”

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.
Annelore Pompen, Woonstichting Valburg

Meer ruimte voor eigen werkzaamheden

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij. Dat wonze storingslijn buiten (en soms ook tijdens) werktijd niet zelf als corporatie hoeven op te pakken. Veel woningcorporaties hebben wel weekenddiensten met eigen personeel. 

We vinden het heel fijn dat we nu DIRECT Klantcontact hebben die de storingslijn opneemt, waardoor er ook meer ruimte ontstaat voor andere werkzaamheden. Dat is wel echt een grote plus!
Annelore Pompen, Woonstichting Valburg

Wijzingen worden netjes aangepast

“In principe hebben we geen jaarlijks of halfjaarlijks overleg. Als we iets gewijzigd willen hebben in bijvoorbeeld het script, dan stuur ik gewoon een mailtje met het verzoek om iets aan te passen. En dat wordt altijd doorgevoerd. Dan krijg ik netjes antwoord met: We hebben het aangepast! Misschien is het een idee om in de toekomst wel op jaarbasis te gaan overleggen, zodat we bijvoorbeeld het script in z’n geheel goed kunnen bekijken en dan gericht wijzigingen kunnen aanbrengen voor een nog beter script en een vloeiend werkproces.”  

Gerelateerde artikelen in de kennisbank

Blink uit in klantcontact
11 maart 2025

Onlangs verschenen onze Judith en Deniz Akdag, teammanager bij Eneco, in het vakblad Installatie Totaal. In het interview vertellen ze in detail over de succesvolle samenwerking …

Lees meer
Klantverhalen
20 juni 2024

Klantcontact uitbesteden is voor ons een win-win situatie waarin de huurder contact heeft en wordt geholpen terwijl onze eigen medewerker alleen in actie komt wanneer dat echt nodig is.

Lees meer
Klantverhalen
14 maart 2024

Onze ervaringen zijn heel goed en wat fijn is, is dat DIRECT klantcontact naast buiten kantooruren, ook op piekmomenten ons KCC ondersteunt. Dat creëert ruimte en rust …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT