In dit tweede item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij wat je moet doen als het belscript niet meer aansluit op je huidige processen. Vorige keer hebben we het gehad over hoe een …
Uit recent onderzoek van is gebleken dat veel bedrijven en organisaties in Nederland de telefonische bereikbaarheid niet op orde hebben. Mensen krijgen vaak geen gehoor of moeten lang wachten, voordat ze worden …
Net voor de jaarwisseling, december 2021, mochten we Joyce Alberg als nieuwe accountmanager binnen DIRECT Klantcontact verwelkomen. Een échte Arnhemse, getrouwd én heeft twee kinderen. Een ontzettend …
In dit eerste item van ‘Siem helpt je verder!’ staat Siem graag stil bij het belang van het opzetten van een goed belscript. Siem neemt je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken…
Kim Westers (36 jaar) werkt inmiddels ruim een jaar bij DIRECT Klantcontact als Senior Klantcontactmedewerker. “Het afgelopen jaar is een hele hoop gebeurd: ik heb onwijs grote stappen mogen maken, veel…
Voor ieder bedrijf is het van groot belang om goed bereikbaar te zijn. Klanten kunnen immers op elk moment van de dag een klacht of een vraag hebben en deze moeten zo snel en professioneel mogelijk …
Vorig jaar – medio 2021 – heeft DIRECT Klantcontact de beslissing genomen om haar capaciteit gedeeltelijk uit te breiden naar klantcontactcenters elders. Dit om klanten beter én sneller te kunnen helpen. Maar …
In een tijd waarin de markt ontzettend snel verandert, en waarin klantbehoeften continu scherper worden, is het houden van een klanttevredenheidsonderzoek belangrijker dan ooit. Bedrijven die voortdurend sturen op de behoeften …
Stuk voor stuk doen onze (senior)klantcontactmedewerkers, teamleiders, monitors en salesmedewerkers hun verhaal over hun carrière en toekomstplannen binnen DIRECT Klantcontact. Máár, er is ook iemand …
Elke maand een dosis inspiratie direct in jouw mailbox.
Meld je dus nu aan voor onze nieuwsbrief en blink uit in klantcontact!