Blink uit in klantcontact
20 juni 2023

Iedere organisatie hikt er waarschijnlijk tegenaan: het ene moment is het rustig en het andere moment staat de telefoon roodgloeiend. De wereld ‘flexibiliseert’ in razend tempo. Pieken en dalen in klantcontact zorgen voor een ontzettend grote …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 juni 2023

Vroeger was de klantenservice van een bedrijf bereikbaar tijdens de reguliere kantoortijden. Dit was vaak een vast tijdsbestek tussen 09:00 uur ’s ochtends en 17:00 uur ’s middags. En vaak werd er ook nog een …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
01 juni 2023

“In dit elfde item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe wij onze samenwerking beter op elkaar af kunnen stemmen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, …

Lees verder
Dit zijn wij
25 mei 2023

Bij DIRECT Klantcontact zijn we ervan overtuigd dat het stimuleren van medewerkersbetrokkenheid en tevreden medewerkers dé reden kan zijn om als organisatie meer succes te boeken. Daarom hebben we eind vorig jaar een bijzonder …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
24 mei 2023

Iedereen heeft er inmiddels al wel over gehoord: de razend populaire ChatGPT. Het is de snelst groeiende applicatie aller tijden, ontwikkeld door OpenAI. Op dit moment is het ook de meest krachtige kunstmatige intelligentie op de wereld, …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
09 mei 2023

Klantloyaliteit krijgt steeds de laatste tijd steeds meer aandacht. Klantloyaliteit is het resultaat van een goede klantbeleving, hier gaan bedrijven dan ook steeds meer moeite in steken. Waar de focus eerst voornamelijk lag op het winnen van …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
09 mei 2023

De wereld is veranderd. Mensen en apparaten zijn meer met elkaar verbonden, klanten zijn mondiger en beter geïnformeerd, en bedrijven hebben meer gegevens dan ooit ter beschikking. We leven in een zogenoemd ‘verbonden tijdperk’…

Lees verder
Blink uit in klantcontact
08 mei 2023

Stel je voor: je bent om 17:00 uur klaar met je werk en je wilt een bedrijf bereiken met een brandende vraag waar je al heel de dag mee in je hoofd zit. Je belt net na vijven. Maar helaas, het bedrijf dat je wilt bereiken is niet meer bereikbaar. Je krijgt …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
04 mei 2023

In dit tiende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij hoe je je forcasting het beste in kaart kunt brengen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met…

Lees verder
1 3 4 5 6 7 12

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws in de klantcontactwereld.

Elke maand een dosis inspiratie direct in jouw mailbox.

  • Het meest actuele klantcontactnieuws
  • Tips voor meer blije klanten
  • Updates over DIRECT Klantcontact

Meld je dus nu aan voor onze nieuwsbrief en blink uit in klantcontact!

Hidden

marketing informatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT