In ons vorig blog hebben we het uitgebreid gehad over onze samenwerking met de Voedselbank Arnhem. Een cruciale organisatie die als levenslijn fungeert voor talloze Arnhemmers die te maken hebben met …
Natuurlijk ken je jouw klant. Tot in detail zelfs. Maar heb jij in beeld wat de 3 meest voorkomende klachten van jouw klanten zijn? Als je twijfelt of het antwoord nee is, dan is er werk aan de winkel. Want …
In dit twaalfde item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag hoe je je gesprekken kunt beoordelen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met onze …
Wij spreken iedere dag honderden mensen (en we horen méér dan alleen een klacht of vraag..) waardoor we goed weten wat er speelt in onze maatschappij. Om deze reden hebben wij als bedrijf een lange geschiedenis …
In dit zevende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe helpt DIRECT Klantcontact in jouw klantproces?”. Ik neem je mee in hoe wij een efficiënt klantcontactproces …
“In dit vijfde item van ‘Siem helpt verder!’ sta ik stil bij de vraag hoe het doorschakelen van telefonie binnen DIRECT Klantcontact werkt. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact …
Sinds begin dit jaar bij ons aan boord op de marketingafdeling: Marjolein Cornelisse (26). Opgegroeid in het Gelderse Wamel, maar inmiddels heeft ze al ruim zeven jaar haar plekje gevonden in Arnhem. Door …
In dit negende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG? Ik neem je mee in hoe wij met al deze gegevens om gaan. …
In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …
Elke maand een dosis inspiratie direct in jouw mailbox.
Meld je dus nu aan voor onze nieuwsbrief en blink uit in klantcontact!