Het belang van persoonlijk en snel contact op ieder kanaal

In een tijd waarin je gasten gewend zijn aan snelheid en gemak, is het cruciaal om op elk kanaal direct bereikbaar te zijn. Of ze nu de voorkeur geven aan een telefoontje, een appje, een snelle e-mail of een vraag via hun favoriete social media kanaal, ze verwachten snelle en persoonlijke service. Hier maakt onze omnichannelservice hét verschil voor jouw gasten. Elke vraag, hoe simpel of ingewikkeld ook, wordt direct opgepakt door een specialistisch team. Het streven? Een oplossing bij het eerste contactmoment, ook wel bekend als de first-time-fix. Dit zorgt niet alleen voor tevreden gasten, maar ook voor vertrouwen in jouw service. Daar wordt iedereen blij van!

Ook jij kan op ieder kanaal uitblinken in klantcontact

Uitmuntend klantcontact op alle kanalen klinkt misschien lastig te bereiken, maar het is erg eenvoudig. In principe schakel je al je contact door naar ons. Vanaf dat moment zijn wij elke moment van de dag bezig om jouw gasten blij te maken. We kunnen in jouw systemen werken, zodat we het ideale verlengstuk zijn van jouw bedrijf. Het maakt niet uit of je een groot recreatiepark runt of een kleine onderneming, wij laten je klantenservice op ieder kanaal schitteren voor één consistente gastbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

Gasttevredenheid door het dak!

Het resultaat van deze 24/7 omnichannel klantcontactservice? Blije gasten, ongeacht het moment waarop ze jouw hulp nodig hebben. Hun vragen worden snel en persoonlijk beantwoord, wat ervoor zorgt dat je gasten zich écht gehoord voelen. Dat leidt tot een hoge gasttevredenheid; waar het uiteindelijk om draait. Dus waarom nog wachten? Met DIRECT Klantcontact zorg je ervoor dat jouw gasten altijd met een glimlach hun vakantie beleven, en jij de rust hebt dat alles soepel verloopt.

Wij zorgen ervoor dat je op ieder kanaal altijd bereikbaar bent, zonder er ook maar een seconde wakker van te liggen.

Bezoek ons op Recreatie Vakbeurs 2024!

Op 12, 13 én 14 november staan wij op de Recreatie Vakbeurs in Harderberg, dé beurs voor een toekomstbestendige recreatiebranche. We kunnen niet wachten om bezoekers te informeren en enthousiasmeren over effectief klantcontact in de recreatiesector. We nodigen je graag uit om ons te bezoeken op stand 410. Zien we je daar? Inschrijven doe je via onderstaande button!

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
11 oktober 2024

Als recreatieondernemer draait alles om het bieden van een zorgeloze, onvergetelijke ervaring voor jouw gasten. Maar technische storingen of onverwachte problemen kunnen zomaar roet in het eten gooien. Hoe fijn is het als jouw …

Lees meer
Dit zijn wij
25 september 2024

Bij DIRECT Klantcontact houden we van empathisch en efficiënt klantcontact. We willen jouw klanten zo goed mogelijk helpen en met aandacht luisteren naar hun vragen en problemen. Daarom zijn we continu op zoek naar manieren om ons …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
04 september 2024

Je klantenservice uitbesteden? Het kan gewoon. Het is namelijk niet zo spannend als je zou denken. Tuurlijk klinkt het eng dat andere mensen voor jou de telefoon gaan opnemen en jouw klanten te woord gaan staan. Maar zoals wij graag zeggen: Geen zorgen. 😉

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT