Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Het keurmerk én de bijbehorende sterren zijn een direct resultaat van het MTO van Fan Factory: de Fan Scan. Deze hebben we vorig jaar ook met succes uitgevoerd en toen hetzelfde keurmerk mogen ontvangen, weliswaar met 2 van de 3 sterren.

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en om daarvoor te blijven zorgen, hebben we zoveel mogelijk feedback en informatie vanuit medewerkers nodig. In december 2023 hebben onze medewerkers daarom anoniem het MTO opnieuw ingevuld en hebben ze DIRECT Klantcontact breed beoordeeld. In januari 2024 werden de resultaten uit het MTO aan ons getoond en daar zijn we ontzettend blij van geworden! Enkele fantastische resultaten uit het laatste MTO:

  • Een baan bij DIRECT Klantcontact is in zijn totaliteit beoordeeld met een 8,3! Dat is ruim een punt hoger dan de landelijke benchmark van 7.0!
  • De coaching en ontwikkelingsmogelijkheden binnen DIRECT Klantcontact zijn beoordeeld met een 8,0!
  • Het aanbevelen van een baan bij DIRECT Klantcontact is beoordeeld met een 8,3!
  • DIRECT Klantcontact is als werkgever beoordeeld met een 8,1!

Deze uitkomsten weerspiegelen de toewijding, het harde werk en de samenwerking van iedereen binnen DIRECT Klantcontact. Het is geweldig om te zien dat onze aangescherpte focus op medewerkerstevredenheid zijn vruchten afwerpt en dat onze medewerkers zich gemotiveerd en gewaardeerd voelen tijdens hun werk. Dit motiveert ons alleen maar meer om door te gaan met het verbeteren van onze werkomgeving en het werkplezier, aangezien we natuurlijk ook specifieke aandachtspunten onder de loep hebben genomen. Zo blijven we onze medewerkers centraal zetten en gaan we samen voor succes!

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
24 mei 2024

Afgelopen week was het de Nationale Klantcontact Week. Een fantastische week waarin onze hardwerkende klantadviseurs centraal stonden en even flink in het zonnetje gezet werden. We nemen je mee in hoe wij deze mooie week hebben gevierd…

Lees meer
Dit zijn wij
21 september 2023

Elk bedrijf krijgt er in zekere mate mee te maken: personeelsverloop. Relatief gezien is er een hoog personeelsverloop in de klantcontact branche. Niet alleen kan dit een uitdaging zijn voor het binden van werknemers, maar ook brengt het een …

Lees meer
Dit zijn wij
25 mei 2023

Bij DIRECT Klantcontact zijn we ervan overtuigd dat het stimuleren van medewerkersbetrokkenheid en tevreden medewerkers dé reden kan zijn om als organisatie meer succes te boeken. Daarom hebben we eind vorig jaar een bijzonder …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT