De toekomst van klantcontact

Ons grootste focuspunt? Personeel. En niet alleen nu, maar vanaf onze állereerste start. Wij beseffen ons maar al te goed dat we 30 jaar bestaan door goed personeel. Wij zijn er als externe klantenservice daar. Elke dag weer zorgen wij ervoor dat ieder online én offline gesprek, aan allerlei verschillende bedrijven, snel en professioneel beantwoord wordt. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Ons team wordt continu getraind in het creëren van tevreden én blije klanten.

Onze medewerkers zijn én blijven onze trots

Klantvriendelijkheid gaat om het bieden van een – digitaal of analoog – luisterend oor, of dat nu in een traditionele winkelomgeving is, online of telefonisch. Als je zorgt dat een klant zich gehoord voelt, en je hem of haar een persoonlijke ervaring kunt bieden, zorg je voor en toekomstbestendige organisatie. Dat is precies waar onze klantcontactmedewerkers in het spel komen. Onze medewerkers voelen zich altijd verantwoordelijk om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze verantwoordelijkheid reikt verder dan alleen luisteren en het te woord staan van een klant. Het bieden van een kwalitatief goed antwoord zorgt voor ultieme voldoening. Zowel bij klant als bij onszelf. Onze partners ervaren ons als directe collega’s, omdat onze samenwerking zo vertrouwd en nauw is.

Toen ik hier in 2019 aan de slag ging, had ik al snel in de gaten dat ik in een organisatie met een enorme potentie was beland.
Wybe de Groes, Directeur van DIRECT Klantcontact

Voor ondersteuning en meedenken

Als dé specialist in klantcontact helpen wij iedere organisatie in Nederland om klanten te horen en te helpen met hun vraag. Onze goed opgeleide klantcontactmedewerkers ondersteunen, vertegenwoordigen en denken mee met ondernemers met alles wat te maken heeft met direct klantcontact.

Namens het complete team van DIRECT Klantcontact bedanken we je voor het in ons gestelde vertrouwen!

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
17 augustus 2023

In ons vorig blog hebben we het uitgebreid gehad over onze samenwerking met de Voedselbank Arnhem. Een cruciale organisatie die als levenslijn fungeert voor talloze Arnhemmers die te maken hebben met …

Lees meer
Dit zijn wij
20 juli 2023

Wij spreken iedere dag honderden mensen (en we horen méér dan alleen een klacht of vraag..) waardoor we goed weten wat er speelt in onze maatschappij. Om deze reden hebben wij als bedrijf een lange geschiedenis …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT