Waarom kiezen voor onze proefperiode?

Als ervaren speler in de contact center branche weten wij als geen ander dat het van essentieel belang is om altijd bereikbaar te zijn. Klanten verwachten steeds meer, en het bieden van een 24/7 klantenservice kan daardoor hét verschil maken. Of het nu gaat om een dringende storing, een kapotte leiding of simpelweg een klant die graag snel geholpen wil worden, wij staan altijd klaar om jouw klanten de ondersteuning te bieden die ze verdienen. Maar we begrijpen dat je eerst wilt weten wat dit precies inhoudt voor jouw bedrijf. Daarom nodigen we je uit zelf te ontdekken hoe je telefoonservice uitbesteden bij ons werkt, zonder verplichtingen of gedoe. Gewoon ervaren wat écht werkt voor jouw bedrijf.

Het bieden van een 24/7 klantenservice kan hét verschil maken voor jouw klanten.
Sabrina Gerritsen, Accountmanager Binnendienst

Zo simpel is het:

1. Aanmelden voor de proefperiode

Starten is eenvoudig. Vul je gegevens in en meld je aan voor onze proefperiode.

2. Contact met een consultant

Wij denken met je mee. Samen bespreken we jouw wensen en behoeften, en ontwerpen we de perfecte klantenservice op maat.

3. Script op maat

Met jouw input stellen onze experts een script op dat jouw merk vertegenwoordigt en zorgt voor vlekkeloos contact met klanten. Zo ervaren jouw klanten dezelfde kwaliteit als wanneer ze rechtstreeks contact met jou zouden hebben!

4. Aan de slag

Tevreden met het script? Dan gaan we live! Vanaf dat moment ervaar je meteen hoe moeiteloos je telefoondienst uitbesteden kan zijn!

5. Evaluatie van de proefperiode

Na twee weken horen we graag hoe het is bevallen. Je krijgt volledig inzicht in de resultaten: van de duur van elk telefoongesprek tot de responsiviteit van onze service. Op basis hiervan ontvang je een nauwkeurige prijsindicatie, zonder verrassingen.

Wat kun je verwachten tijdens de proefperiode?

Tijdens deze twee weken zorgen wij ervoor dat jouw klanten altijd geholpen worden door professionele klantadviseurs met technische kennis. Of je nu in de callcenter branche actief bent of gewoon extra ondersteuning in een antwoordservice zoekt, onze klantcontact diensten zorgt voor een naadloze ervaring voor jouw klanten. We streven altijd naar een first-time-fix, zodat elk eerste contactmoment efficiënt en naar tevredenheid wordt afgehandeld. Flexibiliteit is cruciaal: of je nu op- of af wilt schalen, wij passen ons moeiteloos aan zonder onnodige kosten. En omdat we werken in jouw eigen veilige systeem, blijft alles vertrouwd en veilig.

Twee weken lang hoef je je geen zorgen te maken over het snel en goed te woord staan van jouw klanten. We bieden jou gerichte focus op je kernactiviteiten én blije klanten, zodat jouw bedrijf kan groeien. Na deze twee weken stellen we samen een prijs op die bij jou past, en horen we graag aan wat wij nog meer kunnen doen om jou een glimlach te bezorgen die je niet meer van je gezicht krijgt! Dat is waar wij iedere dag weer voor gaan, samen met jou.

Start je proefperiode vandaag nog!

Klaar om te ontdekken wat 24/7 klantenservice voor jouw bedrijf kan betekenen? Wacht dan niet langer en meld je aan voor onze gratis proefperiode. Of je nu wilt zien hoe een telefoongesprek voeren via onze dienst werkt of gewoon nieuwsgierig bent naar de voordelen van je telefoondienst uitbesteden, onze proefperiode biedt jou de kans. Het kan soms wat druk zijn, dus wees er snel bij en ervaar hoe wij jouw bedrijf 24/7 ondersteunen – precies zoals jouw klanten dat verdienen!

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
25 juli 2024

In het ondernemerschap is klanttevredenheid de sleutel tot succes. Wij weten als experts in klantcontact dat het effectief omgaan met klachten niet alleen problemen oplost, maar ook klant loyaliteit opbouwt. Maar hoe zet je …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
20 juni 2024

Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
21 mei 2024

Woningcorporaties hebben iedere dag veel contact met hun huurders. Tijdens die contactmomenten is het erg belangrijk om je huurders snel, transparant en efficiënt te ondersteunen of te woord te staan. Je voorziet ze tenslotte van …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT