Gratis proefperiode

Start direct en ervaar het zelf.

Heb je als bedrijf te maken met een storingsdienst of wil je graag 24/7 bereikbaar zijn? Met 24-uurs klantenservice bied je jouw klanten altijd ondersteuning, ongeacht het tijdstip. Of het nu om een storing of een andere klantvraag gaat, onze experts zorgen voor flexibele ondersteuning van jouw storingsdienst of klantenservice. Start direct en ervaar onze 24-uurs storingsdienst 2 weken gratis, geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen.

  • Klantadviseurs met technische kennis
  • First-time-fix
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Rob-Contact.jpg

Zo werkt het.

1
Aanmelden

Meld je aan voor de proefperiode door je gegevens in te vullen.

2
Contact met een consultant

Samen richten we jouw ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.

3
Script opstellen

Eén van onze experts stelt met deze input een op maat gemaakt script op.

4
Aan de slag

Heb je alles goedgekeurd? Dan gaan we live!

5
Evaluatie

Na 2 weken zijn we benieuwd hoe het is bevallen om 24/7 bereikbaar te zijn.

Verhalen van onze opdrachtgevers.

“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen

Veelgestelde vragen over gratis proefperiode.

Ja, de proefperiode is echt gratis!

Ja. In principe kun je altijd een proefperiode aanvragen. Het kan wel zo zijn dat je niet per direct kan beginnen aan een proefperiode. Als het erg druk is, kan het zijn dat je proefperiode iets later zal starten.

Tijdens de proefperiode analyseren we de inkomende gesprekken, duur van de gesprekken en nawerktijden. Dit stelt ons in staat om een nauwkeurige prijsindicatie te geven en verrassingen te voorkomen. Je kan deze gegevens allemaal zelf inzien.

Ik heb een andere vraag
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT