Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheids-kampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden.
Ben je actief in de e-commerce? Dan ben je vast ook benieuwd naar het effect van live chat op de verkopen van je webshop én de klanttevredenheid.
We leven in een klantgerichte wereld. Maar hoe klantgericht én bereikbaar is jouw organisatie nou eigenlijk? Als organisatie dien je jezelf steeds meer te onderscheiden van de concurrentie …
Ben je bijvoorbeeld werkzaam in de installatie- en techniekbranche? En ben je op zoek naar hulp om jouw klantenservice zo optimaal mogelijk in te regelen? Download dan deze gratis gids …
In de gids ‘3 visies op klantcontact’ vind je drie tips van professionals binnen én buiten de klantcontactwereld. Download de gids en laat je inspireren door verhalen uit de praktijk. En ga aan de slag met klantinteractie.
Met deze 6 to do’s zorg jij voor een optimaal serviceproces voor jouw klanten. Download de gratis gids en word een ware koploper op het gebied van klantcontact. Praktische to do’s zodat jij een vliegende start kan maken.
Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Met deze 6 kant-en-klare stappen …
Met deze 10 kant-en-klare tips & tricks maak je binnen een handomdraai van jouw onderneming een échte koploper. Download de gids en maak direct een vliegende start naar blije klanten.
Elke maand een dosis inspiratie direct in jouw mailbox.
Meld je dus nu aan voor onze nieuwsbrief en blink uit in klantcontact!