Bouwen aan blije klanten met 24/7 bereikbaarheid.

Als ondernemer in de bouwsector heb je te maken met veel verschillende partijen. En dat vereist heel wat van je bereikbaarheid; als bouwbedrijf kan je geen telefoontje onbeantwoord laten. Maar hoe verzorg je dat wanneer je in de stijgers staat of midden in een offerte zit? Geen zorgen, met onze jarenlange ervaring, technische kennis en supervolledige-scripts, handelen wij al jouw telefoontjes af, geheel in jouw communicatiestijl. Zo bouwen we samen aan blije klanten!

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan jij flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij bouwen aan blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
We moeten de klant zo kort mogelijk aan de lijn houden, want bij een storing is snelheid alles.
John Pedersen, Bouwbedrijf Heijmans

Een sterk fundament met 24/7 storingsdienst.

Bij DIRECT Klantcontact zijn we gespecialiseerd in de technisch klantcontact, waardoor we jouw storingsmeldingen razendsnel en efficiënt afhandelen. Of het nu gaat om goed doorvragen en telefonische instructies geven of direct een monteur inplannen, wij regelen het. Met ons super-volledige script en toegang tot jouw systeem lossen we problemen vaak direct op. En dat 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Zo maken we van je klantenservice een sterk fundament dat bijdraagt aan blije klanten!

Extra blije klanten met onze oplossingen.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannelservice

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

Het is heel simpel: wij helpen je klanten verder aan de storingslijn met onze eigen (technische) kennis én die van jou. Daarmee zijn wij het verlengstuk van jouw organisatie. Zo werkt het:

  • We beginnen met het in kaart brengen van jouw bedrijf en veelvoorkomende klantvragen;
  • Vervolgens stellen we een service op maat op;
  • Na een geslaagde testperiode is jouw 24/7 storingsdienst een feit!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Wybe-Contact.jpg

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De dagen zijn steeds korter en kouder aan het worden. Voor veel mensen betekent dat lekker de knusheid en warmte binnenshuis opzoeken. Voor bedrijven in de installatiebranche is dit ook het moment om te …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De wintermaanden kunnen een drukke periode zijn vanwege de gevolgen van onverwachte weersomstandigheden. Kou, kapotte cv-ketels, bevroren leidingen en meer kunnen veel invloed hebben op je planning …

Lees meer
Dit zijn wij
21 juni 2023

In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT