Of het nu gaat om een gesloten garagedeur, een sleutel die kwijt is of een kapotte airco. Op zulke momenten wil je jouw gasten, huurders of klanten direct verder helpen. Maar soms schiet het klantcontact erbij in, of heb je simpelweg niet genoeg personeel beschikbaar. Omdat elk telefoontje zomaar een hele belangrijke kan zijn, is het wel zo fijn als die gewoon wordt opgenomen. Gelukkig is het (uit de brand) helpen van mensen onze passie en toevallig ook ons vak. Wij zijn er om je 24/7 op te vangen!
En deze kennen we als de besten. Dankzij onze specialistische kennis, super-volledige scripts en het werken in jouw eigen systeem helpen we je klanten vaak direct verder!
(Bijna) elk telefoontje binnen 30 seconden beantwoord.
DIRECT zorgt dat je 24/7 bereikbaar bent in het geval van bijvoorbeeld storingen.
Geen zorgen, ook jou kunnen we helpen! Wij maken meer dan 600 bedrijven 24/7 bereikbaar. Dus dat kunnen we ook voor jou!
Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!
Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.
Stel je eens voor: jouw bedrijf is voortaan ook in de avonden, weekenden en op feestdagen telefonisch bereikbaar. Niet alleen zorgen deze ruime openingstijden van je klantenservice voor hogere klanttevredenheid, maar ook loop je geen klanten meer mis, én los je klachten op – nog voor ze (online) de wereld in zijn geslingerd! Zo houd je de regie over de reputatie van je bedrijf.
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Stel je voor… Het is zaterdagavond. Een gezin arriveert eindelijk op hun vakantieplek na een lange rit, klaar om van hun welverdiende vrije tijd te genieten. Maar er is één probleem: de sleutel van het vakantiehuis ontbreekt. De paniek en …
Lees meer
Als recreatieondernemer draait alles om het bieden van een zorgeloze, onvergetelijke ervaring voor jouw gasten. Maar technische storingen of onverwachte problemen kunnen zomaar roet in het eten gooien. Hoe fijn is het als jouw …
Lees meerOp donderdag 12 september vond de veertiende editie plaats van CorporatiePlein: dé beurs voor woningcorporaties, met het thema ‘Digitale Transformatie’. Dit jaar stonden we er voor het eerst met DIRECT Klantcontact. Lees hier meer over de mensen van woningcorporaties.
Lees meer