De grote uitdaging

Installatietechniek en mobiliteit zien we overal.  Hoe wij ons voortbewegen, communiceren, werken en wonen is allemaal mogelijk gemaakt dankzij technieken uit deze branche.  Deze discipline is bijna zo gewoon geworden, dat wij het in ons dagelijkse leven vaak niet meer zien. Als ondernemer binnen deze branche beleef je dit waarschijnlijk heel anders. Het is een hectische branche waarin je vaak voor verrassingen komt te staan, zoals een storing of een complexe klantvraag. Voor maximale klantbeleving is een goed ingerichte storingsdienst noodzakelijk en dien je 24/7 bereikbaar te zijn. Maar hoe? Kom met ons in contact en ontdek hoe je het maximale uit je klantbeleving kan halen.

Eerstelijns support

Dat kan zeker. Bij DIRECT Klantcontact begrijpen we als geen ander de uitdagingen die deze branche ervaart. Door gebruik te maken van onze deskundigheid kunnen wij de zorgen van ondernemers binnen gemakkelijk uit handen nemen. Door bijvoorbeeld:

  • Snel te schakelen tussen eerste- en tweedelijns service
  • Het filteren en categoriseren van complexe, technische en basisvragen
  • Direct een monteur in te schakelen indien nodig
  • Middels trainingen en gedeelde kennis een verlengstuk te vormen van jouw bedrijf
  • Sterke SLA’s te stellen. Zo beantwoorden we 80% van de binnenkomende telefoontjes binnen 30 seconden

En het gevolg? Hogere klanttevredenheid én een goede klantbeleving. Zo ben je de concurrentie altijd een stapje voor.

Een goede klantbeleving om concurrenten voor te blijven

Een goede klantbeleving is je sterkste wapen in zwaar weer. Het is aangetoond dat een goede klantbeleving de omzet met wel 17% per jaar kan laten groeien. Klanten blijven namelijk bij je (terugkomen). Met DIRECT Klantcontact als verlengstuk van jouw organisatie, kun je met je service het maximale uit de klantbeleving halen. Jouw bedrijf is voortaan 24/7 bereikbaar, ook op feestdagen. Met een betrouwbare storingslijn wordt elke klant al binnen 30 seconden geholpen. Het proces wordt geheel persoonlijk en naar jouw wens ingericht.

Samen sterker voor optimale klantbeleving

Door gebruik te maken van een gedeelde kennisbank en uitgebreide belscripts kunnen onze medewerkers al jouw klanten te woord staan.  Zo helpen ze de klant op afstand, schakelen een monteur in, of noteren een terugbelverzoek. Dankzij deze efficiënte aanpak kan een storingsmelding snel en effectief worden afgehandeld. In onze systemen kun je precies terugzien hoe het contact is verlopen. Indien gewenst verwerken we het zelfs rechtstreeks in jouw eigen systeem. Zo worden processen continu verbeterd en geoptimaliseerd.

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
24 oktober 2024

De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
11 oktober 2024

Stel je voor… Het is zaterdagavond. Een gezin arriveert eindelijk op hun vakantieplek na een lange rit, klaar om van hun welverdiende vrije tijd te genieten. Maar er is één probleem: de sleutel van het vakantiehuis ontbreekt. De paniek en …

 

Lees meer
Blink uit in klantcontact
11 oktober 2024

Als recreatieondernemer draait alles om het bieden van een zorgeloze, onvergetelijke ervaring voor jouw gasten. Maar technische storingen of onverwachte problemen kunnen zomaar roet in het eten gooien. Hoe fijn is het als jouw …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT