Data wordt automatisch verwijderd

“Van alle calls die er binnen komen maken wij een notitie. Deze notitie bevat informatie op basis van jullie wensen. Deze informatie sturen wij standaard, na ons gesprek met de klant, per mail door naar jullie als klant” verteld Siem. “Vanaf het moment dat wij deze call afronden, begint er een teller te lopen. Deze teller zorgt ervoor dat de data na 3 maanden automatisch uit onze database wordt verwijderd. Het is voor ons ook niet mogelijk om daarna deze informatie nog ergens op te vragen.”

Siem vult aan: “Wat we wel bewaren zijn de getallen op de achtergrond, zoals: de wachttijd, de gesprekstijd en de nawerktijd.”

Gegevens binnen DIRECT Klantcontact

“Binnen DIRECT Klantcontact werken we ook veel met inloggegevens of roosters. Deze data hierin komt alleen in ons systeem te staan en is voor onze agents alleen inzichtelijk tijdens een call. Zij tekenen ook in hun contract dat zij niets met deze data kunnen en mogen doen. Mocht het wenselijk zijn dat wij hier een verklaring voor laten zien, dan kunnen we dit op verzoek uiteraard laten zien” zegt Siem.

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De dagen zijn steeds korter en kouder aan het worden. Voor veel mensen betekent dat lekker de knusheid en warmte binnenshuis opzoeken. Voor bedrijven in de installatiebranche is dit ook het moment om te …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
20 juli 2023

In dit twaalfde item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag hoe je je gesprekken kunt beoordelen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met onze …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
13 juli 2023

In dit zevende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe helpt DIRECT Klantcontact in jouw klantproces?”. Ik neem je mee in hoe wij een efficiënt klantcontactproces …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT